Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 sitter hos typen min nå...og er veldig frustrert..planen er at vi skal flytte ilag før jul, men jeg vet ikke lenger om jeg vil. det er så rotette og skittent her i leiligheten at jeg vil spy!gulvet er fullt av sant og drit fordi han går inne med sko, det er klær overalt,vet ikke om de er rene elller skitne. kjøkkenet er så fullt av dritt at jeg vil ikke lage meg mat engang! tenkte å rydde og vaske der i stad, men endte med at jeg ble så forbanna og kvalm at eg slengte bestikket i kjøkkenbenken... halvparten av oppvasken ble tatt i går, og den ser flekkete ut pga han ikke har tørket den. i bestikkskuffen ligger det flekkete bestikk, og alt ligger i uorden. kjøkkenbenken er full av smuler, dritt og masse rare lukter. oppvasken er stiv av gamle matrester, så lurer på hvordan det skal bli rent.oppvaskkosten(som var hvit) er helt brun og sammenklistra. det ligger pizzaesker i flere skaper, ting er bare slengt rundt, og kjøleksapet lukter så grusomt at jeg tørr ikke åpne det engang, værste er at han har lagt vanene sine på sin 6år gammel unge også,,,rommet er så rotette at jeg ikke får opp døren engang... dette er bare noen få eksempler på rot... vil dette forandre seg viss vi flytter ilag? er det slik kun nå pga han er mann og bor alene? eller vil det ende opp med at jeg blir vaskekone for han når me flytter ilag?? for jeg hart allerede nok med å vakse og rydde etter meg og barna mine!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg tror ikke de kan det. I beste fall kan det hende at han blir litt bedre siden du er der og sannsynligvis kommer til å "kjefte" en del på han pga av dette, men noe ordensmenneske tror jeg ikke han blir nei.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jo, min bodde på et skitent loft og gikk på fylla og skiftet skjeldent klær, dusjet osv, men han er topp som samboer og far! Noen vokser det av seg heldigvis!
Super-Mish Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Siden han har en unge på 6 år, burde han kanskje ha vokst det av seg for ca.... 6 år siden?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Ser nå at han alt har en sønn.. Da burde han i grunn alt ha skjerpet seg betraktelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå