Gå til innhold

Rare vondter i kroppen.,,,


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg har da av en eller annen grunn klart bli veldig sår i navelen.. av alle steder... Lurer på om dette kan være for at huden strekker seg, men jeg aner ikke..

Jeg blir veldig fort støl i magen, sånn man blir når man har tatt aaaaltfor mange situps, men det er kun på sidene av magen...

Også har jeg nå den siste uken med ujevne mellomrom fått vondt oppe ved livmoren.. i det området der den ligger liksom...

 

Litt vanskelig å forklare alt dette her, men vis det er noen som vet noe om dette og/eller har vært borti det selv så hadde jeg satt veldig veldig stor pris på dere kunne fortalt meg hva dette er...

Er ikke så veldig bekymret, men litt greit å vite hva som skjer med kroppen...

 

Hilsen en med rare vondter... ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det at du kan være ømm og stiv i magen/livmoren er antageligvis fordi den strekker seg etter hvert som barnet vokser, vist du er i slutten av andre trimester og mer så kan det ømme i sidene kanskje være små kynnere, det er da livmoren som trekker seg litt sammen bare for og forberede seg til den kommende dagen da barnet skal komme ut, ikke vær redd det er helt vanlig med kynnere en stund før fødslelen.

 

blir det veldig ubehagelig så ta kontakt med en lege.

 

men angående navlen vet eg ikke, eg pleier og sitte og klø meg sån må magen, nesten som et mannfolk ;P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...