Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Kan kaffe hemme vektminsking på ketolyse? Har lest på ketolyse.no at kaffe er tillatt, men vet ikke hvor mye kaffe som er greit å drikke? Bruker litt søtningmiddel oppi også.. Har ikke drukket kaffe på flere uker nå!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hør på Torkil du, du kan drikke litt men ikke mye. Kunstig søtningsmiddel hemmer også så jeg vil anbefale deg stevia eller sukrin:) Naturlige og uten karber. Se dette forumet, jeg er medlem og det har hjulpet mye når jeg gikk på ketolyse:) http://forum.lavkarbo.no/ Husk å spis nok grønt og bær da slik at du får inn nok vitaminer og antioksidanter osv. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Kanskje jeg bare dropper kaffe og drikker vann istedet da =) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå