Gå til innhold

Noen her på ketolyse? Kaffe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan kaffe hemme vektminsking på ketolyse? Har lest på ketolyse.no at kaffe er tillatt, men vet ikke hvor mye kaffe som er greit å drikke? Bruker litt søtningmiddel oppi også.. Har ikke drukket kaffe på flere uker nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på Torkil du, du kan drikke litt men ikke mye. Kunstig søtningsmiddel hemmer også så jeg vil anbefale deg stevia eller sukrin:) Naturlige og uten karber.

 

Se dette forumet, jeg er medlem og det har hjulpet mye når jeg gikk på ketolyse:)

 

http://forum.lavkarbo.no/

 

Husk å spis nok grønt og bær da slik at du får inn nok vitaminer og antioksidanter osv.

 

Lykke til:)

 

Skrevet

Kanskje jeg bare dropper kaffe og drikker vann istedet da =) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...