Gå til innhold

overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg møkkalei! Kommer i dårlig humør av å se meg selv i speilet!! Er SÅ klar for et nytt å bedre liv NÅ!! Sommerferien har lagt seg godt rundt valkene mine, men nå skal alt av (og mye ekstra)! Har fremdeles ikke fått av meg gravidkiloene, og i tillegg har flere kilo sneket seg inn... Huden min er blitt kvisete og uren, puppene mine ser ut som de gjorde da jeg ammet, magen min... æsj, gidder ikke kommentere... Her er det ikke snakk om hvordan man kan få flat mage, men en TOTALRENOVERING av hele kroppen, renselse!! NÅ er jeg endelig motivert, og skal ikke lenger være støttemedlem på Elixia! Har sluppet opp for unnskyldninger nå!

Så på mandag er det hardt kjør, legger om hele livsstilen og 20 kg skal til pers!! (10 kg i første omgang).

Wish me luck! Cuz' I need it!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Dette klarer du :) Jeg satt igjen med 14 kg i fett etter mitt svangerskap, gikk opp 24 totalt og har endelig kommet ned til startvekta før jeg ble gravid! Dette klarte jeg på 5 mnd men skal ned litt til tenker jeg, greit å ha noe å gå på :-P

Skrevet

Så flink du har hvert da :) Hvordan klarte du det? (metode)

Tenker selv jeg skal melde meg inn på vektklubb, dette har funka bra for meg tidligere. Og selvfølgelig løfte rompa mi ut av sofaen og komme meg på trening :)

HI

Skrevet

Lykke til.

Selv har jeg gått ned 20 kg (og opp igjen 5). VIl gjerne gå ned igjen de 5 kiloene, men jeg er et alt eller ingenting menneske, og det passer dårlig å sulte seg nar jeg prøver å bli gravid. :(

Skrevet

Ja er egentlig veldig stolt av meg selv, trodde aldri skulle klare å gå ned så mye men det har vært mye slit også. Husker jeg kom hjem fra sykehuset og dagene gikk, så studerte jeg meg selv i speilet å tenkte "æsj, så tjukk du har blitt" Jeg ble rett og slett deprimert jeg og med hormoner i sving hjalp ikke det heller og det er først når gravid magen er borte man virkelig ser hvordan kroppen har blitt:-/ Man føler seg så lett etter en fødsel men man er jo fortsatt feit :-P

Jeg begynte å trene hjemme, har en trimsykkel stående i stua, begynte å sykle 11km (30 min) og spiste mindre, ikke noe godterikos i helgene. Jeg ville se resultater fort og var veldig utålmodig husker jeg så startet på Allevò kuren noen uker etterpå. Jeg erstattet alle måltidene med 5 sånne poser som du blander ut i vann (smoothie), smakte forferdelig men gikk ned 5 kg på 10 dager, da orket jeg ikke mer, den smoothien blir utrolig kvalmende etterhvert, drakk mye vann med sitron skiver i og te ved siden av. Det at jeg gikk ned var motivasjon for å fortsette med den kuren. Jeg startet forsiktig med vanlig mat, kun grønnsaker og magert kjøtt som kyllingfilet og fisk (ikke ris, poteter, pasta) og begynte etterhvert å spise mer som jeg ville og trene mer. Sykler nå 15 - 20 km 2-3 ganger i uka og litt styrke ved siden av, sit ups er et must, hehe :)

Jeg er jo endel aktiv ved siden av treningen også med guttungen, er mye på farten og går turer. Men spiser meg aldri stappamett utenom på lørdagene, da tar jeg meg en velfortjent sjokolade bit og litt snacks ;) Gikk på vekta i dag og gått ned 1,5 kg denne uken! Veldig fornøyd med det :) Jeg har ikke prøvd vektklubben men har hørt mye positivt om den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...