Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Isak er kjempefint, men jeg er desverre ingen stor fan av Nataniel.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Hva vi syntes? Vi synes det var stygt og harry.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Isak liker jeg ikke.... Men Nathaniel er fint.. men skriv det med H..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Det høres ut som barnet har ressurssvake eller veldig unge foreldre. Men da overdrev jeg litt. Hadde nok droppet Nataniel, det er altfor pinglete og feminint.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 nataniel høres litt talefeil ut. På norsk iallefall, på engelsk er det fint, men helt talaleleif på norsk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 ikke fint hver for seg og en katastrofe i kombinasjon.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Isak er fint. Nathaniel er fint. Det er DERE som skal bestemme hva barnet skal hete. Drit i hva disse dib-kjerringene mener! De kommer aldri til å møte sønnen din likevel!!! Isak Nathaniel er vel slett ikke verre enn alle de merkelige navnene som florerer her inne. Jeg syns f.eks at alle kombinasjoner emd LEANDER er grusomme av den enkel grunn at jeg ikke liker det navnet ...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Men HVIS vi nå møter sønnen deres, kommer mange av oss til å ha fordommer mot foreldrene hans hvis han blir hetende Isak Nataniel...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #12 Skrevet 7. august 2010 Veeeeldig bibelsk, om dere er fan av det;) Hadde ikke vært noe for meg
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #13 Skrevet 7. august 2010 Jeg synes dette navnet var nydelig :-) Og jeg er verken ressurssvak eller spesielt ung (37 år). Smaken på navn er forskjellig, og det må vi bare godta, og slutte å dømme foreldre og barn pga navnevalg. Jeg vil nødig dømme folk som ressurssvake uten at jeg kjenner dem, men jeg kjenner at jeg lurer på om alle dere som dømmer navnevalgene nord og ned, ikke er så veldig ressurssterke selv. Hvilken oppegående person har behov for å mobbe og sjikanere et navn på denne måten? Og å kategorisere andre som ressurssvake fordi ungen ikke heter William eller Nora?? Jeg skjønner ikke hva som surrer rundt i topplokket jeg da..... ;-) Vitner det ikke om lite livserfaring og lite toleranse? Isak Nataniel. Begge navnene er linket til Bibelen, og jeg ville tenkt at foreldrene kanskje var kristne? Men ikke nødvendigvis, det er jo dusinvis av Markus, Mattias, Lukas, Johannes, Lea, Rebekka, Maria, Simon, Elias, osv i nabolaget, uten at foreldrene er kristne av den grunn :-) Så dersom dere liker navnet, go for it! Sikker på at gutten deres blir fornøyd også :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #14 Skrevet 7. august 2010 Venter jeg en gutt skal han hete Nathaniel, så er veldig glad i det navnet selv .
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #15 Skrevet 7. august 2010 Isak er et stødig og flott navn! Men sammen med Nataniel blir navnet ødelagt spør du meg
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #16 Skrevet 7. august 2010 Way over the top. Isak er i utgangspunktet et typisk motenavn, men det er ok alene. Men med Nataniel? Nei - nei - nei!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #17 Skrevet 7. august 2010 Minner om et eventyrnavn, og det er jo bare spennende:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #18 Skrevet 7. august 2010 absolutt en kombinasjon som fungerer i mine ører.. Ikke så ulikt navnet vi har på vår sønn. (og som også ble slaktet av de fleste dib-damer)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #19 Skrevet 7. august 2010 Jeg syns det er kjempefint. Tenkte faktisk å kalle min egen sønn det. Men så ble Isak kombinert med et annet navn (oppkalling).
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #20 Skrevet 7. august 2010 Isak er et fint og solid navn, men denne kombinasjonen ble veldig harry!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #21 Skrevet 7. august 2010 Jeg synes det var kjempefint! (og er over tredve, utdannet og ressurssterk *humre*)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #22 Skrevet 7. august 2010 Jeg synes det var veldig fint jeg. Ville ha skrevet Nathaniel. Virker litt feil uten H synes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #23 Skrevet 7. august 2010 Isak er ok. Men la det nå stå alene. Nataniel (med eller uten h) er IKKE fint.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #24 Skrevet 7. august 2010 Isak er ikke fint... bibelsk... forbinder det med utenlandske unger...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #25 Skrevet 7. august 2010 Ingen av navnene er spesielt fine, og sammen er de grusomme. Virker som mor og far står mellom Isak og Nataniel, klarer ikke bestemme seg og desperat setter dem sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå