Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Gutten min lurer på hvorfor og når han kan tørke seg selv etter bæsjing på do? Når begynner de egentlig med det?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 min som nettopp er blitt 5 vil ikke................. prøver å få han til å gjøre det, men han synes det er så ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 tror poden min var 4-5 år..Han fikk tørke først,men jeg hjalp han etterpå for det blir ikke gjort ordentlig når de er så små
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Kanskje vi kan prøve på det vi og da, han blir snart 4, men prøve å svi mens jernet er varmt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Har ei på snart 5 år her. Hun kan tørke seg selv når hun bare har tisset, men hun vil helst slippe.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Her gikk det av seg selv mer eller mindre. Han ville begynne med å prøve selv mens vi så på og passet på at det ble gjort bra nok når han var rundt 3,5, og rundt 4 års dagen så ville han gjøre det helt selv. Og siden har han gjort det, og er faktisk veldig flink til å fåmed alt. Er 5 år ganske snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå