Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende med vaskemaskina?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte på vaskemaskina i går, syns det var litt rart for den bare startet av seg selv når jeg slo den på. Men tenkte at jeg bare hadde kommet borti en knapp..

Så var jeg ute ca. 20 min. Når jeg kom inn igjen så luktet det skikkelig ekkel såpe i gangen. Når jeg gikk inn på badet så var det helt neddampet, og det siv damp ut over alt av vaskemaskina.

Den var gloheit! Dro ut kontakten og fikk stoppet den. Glasset og klærne kunne jeg ikke ta på fordi det var så varmt. Hadde den på 60 grader, ikke kokvask..

Den hadde ikke tatt såpa, å den var begynt å bli brun..

Vaskemaskina er 4 år gammel i desember. Er den gammel da? Høres det ut som en småfeil, eller skal vaskemaskina mi ryke nå når jeg selvfølgelig ikke har råd =(

Godt jeg ikke satt den på om natten som noen anbefaler, eller var ute lengere. For jeg tror nesten den hadde tatt fyr da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd noe slikt. du har jo fem års garanti, så jeg hadde dratt rett til butikken hvor du har kjøpt den.

Skrevet

Er det 5 år ja!

Prøvde å ringe elkjøp i går, men kom bare til svareren hvor jeg må trykke meg frem å fikk da beskjed om at jeg måtte ringe leverandøren. Men de hadde jo ikke åpent da, å åpner ikke før til mandagen. Men kanskje jeg kan stikke innom elkjøp i dag da.. Men de kan vel kanskje ikke hjelpe?

Er det samme hvilken elkjøp man er innom? For den er ikke kjøp på elkjøp her.. Men de har vel kanskje alt i datasystemet uansett..?

Takk for svar :o)

Skrevet

Du ringer rundt til elektrikere for å høre om de har avtale om å ta service og garantisaker på det merket maskinen din er. De sender inn og ordner med garantisaken for deg mot produsenten.

Skrevet

Det er ikke vanlige elektrikere som driver service på vaskemaskiner. Du må nok søke opp nærmeste service i ditt fylke som kjører service på det merke du har på din maskin.

Det pleier å gå fort, men nå har det nettopp vært ferie så kan hende det tar litt tid. Men da kommer det en hjem til deg og fikser maskinen.

Men husk kvitteringen og god forklaring på hva som er skjedd når du bestiller time.

Hilsen en elektriker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...