Gå til innhold

Min mamma..*Oppgitt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ikke jeg kan stole på moren min mer. Hun skifter mening og humør hver eneste dag. I sommer var jeg hjemme på hjemplassen min en tur. Hadde da barnefri og barnet mitt var hos de andre besteforeldrene og faren sin et annet sted. Sov den helgen over hos en venninne og hadde da glemt laderen min i min leilighet som var fem timer unna. Kom hjem på Lørdagen ( vi hadde den dagen tenkt oss ut) og hentet noen klesplagg. Fikk da en lang skjennepreken der hun kalte meg en dårlig mor fordi jeg KUN kom hjem for å feste ifølge henne ( Dette er på en veldig liten plass og den såkalte festen skjer en gang i året). Hun sa at min tidligere samboer burde få full omsorgsrett fordi han er mer stabil enn meg. Det siste hun sa før jeg gikk ut døra var at jeg ikke var velkommen der om det var sånn jeg oppførte meg. Jeg stormet ut døra og dro hjem to dager senere uten å kontakte henne. Da ringte hun på nytt og sa hun var bekymret for meg siden hun ikke hadde hørt noe fra meg og at hun KANSKJE hadde tenkt å ringe min venninne jeg bodde hos hvis de ikke fikk tak i meg den dagen.

Jeg ble singel for en mnd siden. Hun har sagt at de er der for å støtte meg og at de stiller opp hvis jeg trenger hjelp til flytting og å "komme meg på bena igjen". Jeg er uansett innstilt på å klare alt selv. Har i lengre tid tenkt på å flytte ut på landet for en stund, nærmere dem. En annen dag ringte hun å sa at de ikke hadde tid til flytting, og at jobber var det ingenting av der borte og leiligheter var det sikkert ingenting av der borte. Har ringt kommunen selv. Skaffet leilighet, jobb og snart barnehageplass selv.

Hun lover meg og mine søsken gull og grønne skoger, skryter til alle at hun skal passe barnebarna sine men når vi spør ( Min søster har også barn) er det mer eller mindre et blankt nei fordi hun skal jobbe sier hun.

Hun skuffer oss gang på gang, og dette er bare et fåtall av eksempler over hvordan hun oppfører seg. Skal jeg ha kontakt med henne må jeg ringe selv. Pappa ringer fks aldri hvis ikke det er noe han vil. Synes bare det er så trist å føle man har et så dårlig forhold til moren sin når man bare er 22 år :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...