stearin Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 En jeg rotet med for et år siden skrev nettopp til meg at han savner meg. Han er en slik player som "glemmer" jentene etter å ha gjort hva han ville. Jeg falt for han ifjor, men valgte en annen siden han er slik han er. Nå skrev han at han savner meg og begynte å mimre tilbake i tid. Han husket datoer for når vi hadde vært sammen også! Noen fellesvenner har sagt til meg at han ser ut til å være forelsket i meg eller noe. Så snart blir det hull i taket, for slik har jeg ikke følt det på lenge:D Problemet er bare at han har en dame.. Eneste gledesdreperen. Noen tips?
CMH Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 At han har dame er vel et ganske stort problem, er det ikke? Hvis han skriver sånt til deg mens han har dame, tenk om han gjør det samme mot deg hvis dere blir sammen og han plutselig blir intr i ei ny? Ville styrt unna! Sånt bør man ikke skrive til andre før man er singel.. Utrolig dårlig gjort mot den han er sammen med.
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Tror nok du kan bli sittende, HI. 1. Han har dame. 2. Han skriver at han savner deg midt på natta. Han ville ha et ligg.
Gjest Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Han der hadde jeg holdt meg laaaangt unna, og trøstet meg med at jeg var jenta han aldri fikk - og derfor aldri vil glemme
stearin Skrevet 7. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2010 Vi har flere fellesbekjenter som sier han snakker mye om meg. Han er nok en ekte player og slik, men dama hans er ganske ung og forholdet dems varer nok ikke.. Ikke vet jeg, men vil være meget forsiktig mens han har dame..
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. august 2010 #6 Skrevet 7. august 2010 Du er dømt til å bli skuffa en vakker dag hvis du faller for en slik player. Slike gutter vil alltid slite med å være trofaste, de kjeder seg fort.
stearin Skrevet 7. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2010 Ja, egentlig tror jeg mitt og han forhold ville vært dømt til å gå galt siden jeg er det man kan kalle en kvinnelig player. Klarer dessverre ikke å holde meg til kun en enda:) Og han likedan..
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Ja, der har du vel svaret ditt... Han høres ikke bra ut for deg eller datteren din. Ikke at jeg helt skjønner hvordan du på en side som dette (vi har vel barn alle sammen?) kan si at du er kvinnelig player, men deg om det
ConsuelaBananaHammock Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Hadde holdt meg langt, langt unna og ledd litt for meg selv når jeg tenkte på at han fikk ikke lurt meg igjen nei! Var sammen med en slik type for evigheter siden, så tikket det inn mld'er osv i årene etterpå om jeg ville komme på besøk, tenkte på meg blablabla selvom han hadde dame osv. Jeg sa blankt nei og koser meg enda over det ) Men så liker jeg ikke å bli brukt på den måten heller og er heller ingen player
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå