Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg har virkelig ikke vært flink til å ta vare på megselv etter vi fikk barn. Jeg trakk meg bort fra vennegjengen da jeg fikk barn, glemte av gode treningsvaner, tok meg ikke tid til hobbyene mine, og ikke minst; jeg har tydeligvis glemt å kjøpe sminke etter jeg fikk barn for 7 år siden! Barna har vokst litt til og minste fyller 4 i år. NÅ merker jeg at jeg har gjort noe galt. - Jeg sier ikke at det er galt å prioritere barna, jeg har jo tilbrakt de siste 7 årene med familien, og det skal sies at det har vært de 7 beste årene av livet mitt. Men - ja, stort men; jeg er rusten på småsnakk og i sosiale settinger. Og da jeg ble dratt ut av huset idag, bursdagsfeiring til en venn av mannen min, oppdaget jeg til min store sorg at jeg ikke engang har flotte klær som passer til flotte anledninger mer, og makeup finnes ikke her i huset! Håret vaskes, børstes og settes i strikk HVER DAG - jeg har ingen stylingprodukter lenger! Jeg er rett og slett ingen god representant for familien, og idag føltes det sårt. Ikke for min egen del, men jeg synes forferdelig synd i mannen min som ikke kan vise fram ei fjong berte som faktisk trives i lystig lag...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Huff.. Kjenner meg litt igjen.. Men jeg har tatt meg litt sammen siste tiden. Jeg har funnet ut at jeg ikke er tjent med å "bare" være mamma og husmor.. Jeg må treffe folk og oppdatere meg på verden. Om ikke annet så for å kunne ha en givende samtale med min mann... Så jeg bruker noe mer tid på bdet på morgenen og fikser meg litt.. Hehe Stakkars mannen min, han tror vel jeg har funnet en eller annen flørt å pynte meg for;)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Hehe, jo, det kan vel minne litt om 'klassiske tegn på utroskap' Jeg har benyttet sommeren til å få tilbake litt egentid - som brukes til trening. Og idag oppdaget jeg, på den harde måten, at jeg må gå til innkjøp av noen grunnleggende makeup-produkter - må tydeligvis bare ha det... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Ta deg en dag hvor du shopper litt hvis lommeboka tilsier det..Kjøp deg noen tøffe klær, nytt undertøy, ny sminke og dra til frisøren og overrask mannen:)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 velkommen til klubben! det er ikke lett å være mamma pluss vandrende mote magasin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå