Villa Perlesukker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Var utrolig koselig å hilse på selv om det ble kort Det ble både Nikes og Adidas Superstars på størstegutten. Fikk kjemperabatt på skoene tror Adidasskoene ble satt ned til halve prisen og de andre var bare 399.- Fikk også tak i sekker til begge samt klær så shoppingen var vellykket. Ikeaturen etterpå ble det så som så med men å drasse på flokken i 4 timer synes jeg var bra nok Vi kom ikke hjem før rundt 20.00 hehe noen tusen fattigere Vi må ta dette igjen når barna har fått kommet seg på sfo og jeg kan komme uten flokken:))
The Bad Gal Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Heeei:-) Jeg snorka nok godt i sofaen med minsta på fanget da du skrev dette, hehe. (skulle se film, og det er sovemedisin, vettu. Så "Farsan", en svensk film, ganske så fornøyelig faktisk!) Kjempekos å se dere, flokken oppførte seg eksemplarisk, er dypt imponert! Nydelig gjengen dere er:-) Så bra, en vellykka shopperunde, MED barn på slep er gull start på helga! Hva har dere til planer resten av helga da? Blir vel hus og flyttestyr, kanskje? Nå våkna selvsagt fang-soveren, så da rakk jeg bare med detta lille innlegget her. Får komme oss ut for litt mer frisk luft, Klemmers til søte gjengen!
Villa Perlesukker Skrevet 7. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2010 Du gulesider og flokken har dratt på dragracing på Gardermoen så fruen koser seg alene hjemme. Jeg fikk ikke lov å gjøre noe husarbeid så jeg har balsamert håret, dusjet meg og tatt på meg bikinien og plukket rips i noen timer nå. Jeg skal dra på rema en tur og handle grillmat og så skal vi grille og kose oss max her i dag.... herlig vær. Vi har det utrolig deilig for tiden selv om huset ser ut som et helvete ( sorry uttrykket) og alt skal pusses opp. Vi håper leiligheten blir solgt fort slik at vi kan begynne med oppussing. Neste uke blir det sfo tilvenning og det er jo jammen ikke lenge til skolen starter. Vi har også tenkt oss en dag på tusenfryd før ferien er omme Dere da? Skal dere finne på til uka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå