Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hvordan er det med bindestrek i navnene når det er flere navn? La oss si at barnet mitt skal hete Synne Maren Haugen Engen, må jeg ha bindestrek i navnet da? Jeg vil ikke ha Bindestrek i navnet, men det blir fire navn, men hvordan blir hele opplegget da? Og hva blir mellomnavnet? Blir Maren og Haugen Mellomnavnet, eller blir Haugen og Engen etternavn og Maren Mellomnavnet ? Frustrert..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Du kan bare ha ett etternavn, med mindre du bruker bindestrek. Derfor må du bruke Maren Haugen som mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Men kan jeg ha Synne Maren som fornavn, og Haugen som mellomnavn? HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Synne Maren ER fornavna, Haugen mellomnavnet... Du MÅ ikke ha bindestrek, men du kan velge å søke om å sette dem sammen med bindestrek. Men det virker det ikke som du er interessert i. Da blir Engen etternavnet, og på lister blir det som følger: Engen, Synne Maren Haugen Litt overkill, spør du meg, men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå