indigo25 Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Noen som vet??? Har alltid ønsket å gå med det når jeg ble gravid..men HVOR kjøper jeg den?
April11 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=39409&productId=264971&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Dette lurer jeg også på..... Har sett på den på laredoute.no men den er ikke helt sånn som jeg hadde tenkt meg.
indigo25 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 Takk, den var ikke så dum- enkel og grei.. tror nemlig ikke HM har snekkerbukser lenger... Foreldrene våre gikk jo med snekkerbukser når de var gravide. Det var jo liksom tingen:) Heia La redoute!
togutter-08og10 Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 snekkerbukse ja, husker alle gikk med det da de var gravide på tidlig nittitall- og sikkert åttitallet også. Det er helt uaktuelt for meg, men håper du finner en du liker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå