Gå til innhold

er noe i ferd med å skje?? er i uke 27!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli smågal her , å trenger å beroliges!

Noen som har opplevd dette??

kan begynne med det som jeg først la merke til for en liten ukes tid siden, jeg lekker væske, i små mengder selvsagt men må bytte undertøy ett par ganger for dagen da de er helt gjennomvåte. tenkte først "utflod", men begynner å stille meg litt mystisk da den er helt vannete.. og nei er ikke urin ;)

I går kveld hadde jeg smerter på høyresiden bak i ryggen, og stikkinger som kommer å går gjennom hele dagen oppi ..uhm.. musa . :P

Nå ligger jeg her i sengen igjen, lakk i sted, og nå har jeg disse "murringene" på høyre siden i ryggen igjen og da blir jeg redd her.

Jenta ligger veldig tungt, noe hun har gjort hele tiden og den siste tiden har jeg hatt mye små vondt i mageområdet og tenkt det er vel naturlig, i og med jeg ikke har så vondt at jeg kryper sammen eller griner, er mer sterkt ubehag. får ikke sove for å si det sånn!

har dere jenter noe lignende erfaringer eller er jeg bare paranoid , at dette er normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...Hadde dette vært meg, så hadde jeg ringt til Føden med en gang. Så mitt råd er å ringe føden for sikkerhetskyld. Så slipper du å uroe deg.

Ønsker deg masse lykke til:=)))

Skrevet

hei du,

jeg hadde også ringt til føden.

måtte gjøre dette for rundt to uker siden selv, da var jeg i uke 31. det var da falsk alarm, men de var bare kjempehyggelige.

de sa til meg, at de vil heller ta en kikk på meg mer enn at fødselen er i gang så tidlig.

altså det er bare å ringe!

lykke til

Skrevet

hei , takk for svar jenter :)

jeg ringte opp nå og hun sa jeg burde oppsøke lege på dagtid om så sant ikke smertene ble forverret, da skulle jeg bare ringe igjen :)

Men legen min er på ferie i to uker til og har ingen jordmor, så får vel bare avvente situasjonen. Liker ikke når kroppen tuller seg før den skal ! ;)

Skrevet

Fikk du et slikt svar fra Føden?? Det var veldig dårlig. Hadde ikke akseptert dette. Oppsøke lege på dagtid. Herregud, du burde jo komme inn til Føden hos jordmor nå og bli sjekket. Og legen din er samtidig på ferie. Nei vettu hva, ring opp igjen og si at du er redd og bekymra og at du vil bli undersøkt nå.

Skrevet

legen er jo stengt uansett i helgen så uansett om han hadde vært på jobb kunne jeg ikke ringt han før mandag:p

tenkte bare å ringe opp igjen eller møte opp der da jeg bare bor toppen 10 min unna kvinneklinikken med bil, vis det fortsetter eller blir vondere. er for pysete til å ringe opp igjen med engang uten noe mer! hehe

Skrevet

Men om legen din har ferie skal det finnes en vikarlege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...