Gå til innhold

Hjelp - drømmer om en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt et aldri så lite problem, og det er at jeg ofte drømmer om en annen en kjæresten min. Han jeg drømmer om er en jeg var forelsket i for veldig mange år siden, men det ble aldri noe mellom oss. Vet han var forelsket i meg også, men vi gjorde aldri noe mer enn å holde hender, klemme og ligge i fanget på hverandre å se film. Sånn typisk barneskolegreier, men dette var på videregående da. Ingen av oss turte å gjøre noe mer ut av dette og vi har aldri bodd på samme plass, bare besøkt hverandre og møttes via andre arrangement. Var forelsket i han i mange år, men dette gikk over når jeg traff mannen jeg er sammen med nå.

Nå har vi barn sammen og skal gifte oss og han er bare verdens beste mann på alle måter, og har absolutt ingenting å utsette på han. Men alikevel tar jeg meg i å drømme om han gamle forelskelsen min. Har fortsatt kontakt en sjelden gang med han og i dag er vi såpass forskjellig og livene våre har gått i hver vår retning, så når jeg treffer han føler jeg ingenting for han og kunne aldri tenkt meg å vært sammen med han.

Det e bare det at de drømmene kommer tilbake i perioder. Drømmer om de gode klemmene, lukten av han, hvordan det ville vært å kysse han og ha sex med han. Drømmer om blikkene han pleide å gi meg og flørtingn mellom oss.

Blir snart gal av disse drømmene! Drømmer om han når mannen min er borte, av og til dagdrømmer jeg om han og noen få ganger har jeg drømt om han når vi har sex. Føler meg skitten og får dårlig samvittighet for disse drømmene.

Flere som har det slik? Kan det være at min mann er litt for perfekt og ikke så spennede lenger? Vet at dette aldri kommer til å bli noe mer enn med drømmen og ønsker det overhodet ikke. Vil ikke såre mannen min, og på en måte vil jeg bli kvitt disse drømmene, men på en annen måte er det litt spennende også...

Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje man trenger sånne drømmer? Når hverdagen blir litt traurig, så er det deilig å drømme litt. Gjør jo ingen ille ved disse drømmene, så lenge de ikke blir gjort noe med i virkeligheten. Regner med at min mann også drømmer om andre jenter innimellom, er vel helt normalt.

Kanskje de blir mindre ille om du tillater deg selv dette?

Du fikk jo heller aldri utforsket ordentlig hvordan det var å virkelig være sammen med han, er ikke sikkert det hadde vært så rosenrødt som du vil ha det til..

Skrevet

Det er sant. Ville aldri at det skulle blitt noe mellom oss nå, for det hadde helt sikkert ikke levd opp til drømmene ;) Godt å ha litt drømmer, men hadde vært fint om jeg hadde noen slike spennede drømmer om mannen min også. Har er drømmemannen, men jeg drømmer ikke om han... Trenger kanskje ikke drømme, for vi har det så tett opp mot perfekt som det kan bli. Både i hverdagen og i senga ;) Kanskje bare litt av den spenningen som er dabbet av etter flere år sammen...

Håper bare ikke mannen min finner ut om disse drømmene, og jeg vet at jeg ikke hadde likt det om han drømte sånn om andre damer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...