Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg synes det passer bedre med Marita Sofie.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Syns det hørtes veldig tungt ut.. Merita Sofia syns jeg passer bedre. Men litt tungt det å egentlig..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Tungt å si, og desverre kjenner jeg bare Maritaer som jeg ikke liker ;-) Men det er jo DU som skal like navnet og bruke det, så synes du det er fint så bruk det!
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Det syns jeg faktisk var dødsfint!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Kan du ikke bare slå dem sammen til Sofirita?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Marita er ((( Men sofia..fint... Sofia Helen? Ava Sofia?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Synes Marita Sofie klinger bedre.... Sofie Marita høres så omvendt ut i mine ører... uansett er det et pent navn som ikke så mange andre har :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå