Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Det blir spennende å se hvilke kjønn de får. Tvillingene er forventet å bli født i januar 2011 står det, men er det ikke sånn at tvillinger ofte fødes noen uker før termin, altså at de kommer i desember? Tror dere det blir keisersnitt eller vanlig fødsel på henne? Hyggelige nyheter uansett
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Tipper de får gutt og jente:) Og at de blir født i desember ved hjelp av keisersnitt;)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 KS Det er planlagt fødsel i januar - det er ikke sagt at hun har termin i januar.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jeg tror Mary føder hvis hun kan, og at det skjer enten i slutten av desember, eller tidlig januar. Dette for å prøve å lure unna media rundt fødselen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Jeg håper de kommer veldig prematurt, så det blir fokus på premature tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Unnskyld med 00:44, men mener du virkelig at du håper på noe slikt?! Det er ikke noe man vil ønske sin verste fiende engang!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Hvordan gjøres det med arverekkefølge med kongelige tvillingfødsler? Nå blir vel dette 3 og 4, så det har ikke mye betydning. Men hva om det hadde blitt 1 og 2. ?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #9 Skrevet 7. august 2010 Kunne ikke brydd meg mindre, at det danske kronprinsparet skal ha tvillinger. Herregud noe så totalt uinteressant:(
prebs Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Du brydde deg iallfall nok til å gå inn på tråden og si at du ikke brydde deg, 02:06... Hyggelig nyhet:-) Håper det blir eneggete tvillinger, så kan de lure pressen når de kommer i tenårene ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #12 Skrevet 7. august 2010 Nei, egentlig ikke noe jeg håper på for deres del, høres forferdelig ut, jeg vet det. Men det hadde vært fint om noen veldig offentlige personer hadde fått veldig prematurt..bare så det ble mer fokus på det i media. Jeg har tvillinger født i uke 26, så det er en egoistisk tanke
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #14 Skrevet 7. august 2010 Jeg håper det blir en australsk ørn og en dansk måke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå