Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Frisk dame på 33 år som plutselig blir i dårlig form. Det begynner med smerter i brystet. Veldig vonde. Etter ca et år med brystsmerter får jeg rytmeforstyrrelser. Hjertet hopper av gårde..Dobbeltslag ofte og mye.. Og nå har jeg smerter i nesten hele kroppen daglig.. Det er ømt og vondt i nesten hver eneste muskel i kroppen. Det er grusomt å bøye seg og sette seg/reise seg.. Har vært hos lege mange ganger. Han tar blodprøver og ekg og sier at jeg er frisk som en fisk, mens jeg selv synes at jeg forfaller. Jeg er ellers frisk, går på jobb og er tobarnsmamma. Har en flott mann som deler hverdagens oppgaver med meg..Ingen psykisk sykdom. Det tærer sånn på meg og ikke kunne være den jeg en gang var.. Blir så fort sliten.. Og har så mye ubehag og smerter.. Noen som har vært borti noe lignende?? Og kanskje har en solskinnshistorie å dele med meg??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Takk for svar.. Nei, jeg stresser lite. HI
Gjest Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Ok...Var ikke meningen å være anonym Var bare det at jeg kjente meg veldig igjen i det du skriver, men her så skyldes det stress. Altså, legen sier det er stress, men jeg er sikker på jeg er dødssyk Hørte jeg noen si hypokonder? Håper det bedrer seg for deg, og at det bare er noe forbigående.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Følte meg nesten sånn jeg også i en periode. Begynte å trene og det har gitt seg. Gjør mye yoga, trener styrke og sykler mye. Begynner å dra på åra vi vet du, og må jobbe litt hardere for å ha brukbare kropper:) Skikkelig hardt å komme i gang men etter noen få uker er du i slag igjen. Anbefaler at du starter med yoga (eller qi gong skal visst også være flott for helsa). Rolige strekkøvelser og noe styrkeøvelser så du kommer litt i gang. (kan rytmeforstyrrelsene i hjertet være eksraslag? Altså at hjertet slår en gang litt for fort, deretter tar en pause for å komme tilbake i rett rytme og det neste slaget etter det er ubehagelig fordi hjertet er mer fylt og der føles hardere. Ei venninne av meg merker mye til det. Nesten alle har det visstnok, men noen merker mye mer til det enn andre uten at noe er feil. Hun jeg snakker om fikk helt angst hun, og trodde det var feil på hjertet stakkar.)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Jeg føler meg i "samme båten", men vet hva det skyldes for min del. Passert 30, full jobb, halvt studie, og en toåring krever sitt. Jeg står rett og slett overfor forfall hvis jeg ikke gjør noe! Musklene mine blir bare vondere og vondere, og jeg vurderer å kutte studiet, for heller å trene. Kjenner virkelig hvor viktig det er, for jeg har vært godt trent før! Smerter i brystet og rytmeforstyrrelser kan være symptomer på angst. Har slitt med det i perioder hvor det har vært alt for mye. Liker ikke ordet angst. Høres ut som man er redd for noe!!! For min del er angst symptomene et tegn på at jeg har alt for mye på plakaten, og at jeg må roe ned! Men jeg kjenner ikke deg, og vet ikke om noe av dette kan passe på deg. Lykke til uansett! Håper du finner ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå