gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hei, jenta mi fyller 1 år i oktober og begynner i barnehage rundt den tiden om vi får plass... Jeg har vært på barnashus å sett på reima dresser og nå har de noen på tilbud... Men er det tre typer? Vår, Høst og Vinter? Eller er vår og høst samme tykkelse? Kjøper dere den tykkeste til vintermånedene eller bruker dere høst med ull under?? Og er de store i str?
It's all about me Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 De er store i str så du trenger iallfall ikke gå noe opp. Vet ikke hvordan det er med Reima, men ellers er iallfall vår og høst den samme type dressen. Å velge mellom vår/høst- og vinterdress vil ikke jeg gjøre iallfall. Den tynne dressen er perfekt til når det er litt kjølig, vått på bakken eller er lett regn. Vinterdressen er perfekt ellers når den er kaldt fordi den er varm til tross for at den ser tynn ut og en trenger ikke ha lag på lag på lag under. Selvfølgelig går det å bruke vår/høst-dress hele året, men selv synes jeg det er tungvint å ta på så mye de kaldeste dagen så uner ikke barnehagen som har mer en en unge å kle på det. Men viktigst er det at jeg synes barnet skal få beholde mest mulig av komforten og bevegligheten, og jo mere klær jo mindre blir det igjen av det. Så hos meg er det ja takk begge deler. Bruker Reima vinterdress og Helly Hansen høstdress. Sistenevnte er utrolig slitesterk og har bra justeringer så den kan kjøpes litt stor å tilpasses for å vare flere sesonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå