Gå til innhold

Bo sammen, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt mellom min tidligere samboer og meg. Vi er fremdeles ganske gode venner, men er per idag ikke sammen. Leiligheten vi er i nå må vi være ute av om en mnd tid. Har begge snakket om å flytte ut på landet nært mine foreldre sammen, men er det lurt? Tenker av økonomiske årsaker. Ønsker begge å spare en del penger ettersom vi har bodd i en forholdsvis dyr by. Han ønsker å se datteren sin, derfor vil han flytte sammen med oss. Datteren vår er bare 19 mnd gammel, men vil sikkert fort skjønne det om pappa ikke er der lengre! Hva er lurt å gjøre tror dere? Vi er som sagt ikke uvenner eller noe, men forholdet sånn som det har vært til nå fungerer jo ikke. Leiligheten vi evt kommer til å bo i er rundt 85 kvm med to soverom, og vi tenker da på å ha separate soverom. Dersom vi IKKE bor sammen har han ikke råd til å bo i den byen vi er i nå, og vil derfor flytte hjem ( som blir rundt en 14-15 timers kjøretur fra dit vi skal flytte til) dersom jeg ikke vil ha han boende sammen med meg. Da får han mao ikke særlig mye samvær med datteren vår.. Noen her med erfaringer/synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...