Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 I går fant jeg 3 svæææææææææære kuler som ligger oppå beinet bak ene øret. To av de ligger direkte oppå beinet på skalen bak øret, den tredje litt oppforbi. de er vonde og ømme å ta på. jeg blir jo sef kjempe redd. Noen som har opplevd lugnende?? tenker jo fader meg kreft med en gang jeg:( kan ikke si at jeg tror jeg har hatt disse særlig lenge i og med at jeg ikke har kjennt de før nå: er som om de har dukket opp fra det blå. Hovne lymfekjertler, fettklumper osv...??? Håper noen av dere har opplevd det samme, for dette r ikke kjekkt:( Skal til lege på mandag, men jeg kvir meg:( PS: Klumpene er så store at jeg kan se det buler ut på utsiden _________________
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Kviser? Det hender jeg får kviser bak øret..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Få noen til å ta en titt, da ser de fort om det er en kvise eller noe annet.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Nope, trur ikke det er det. Det er ikke rødt utvendig og helle rikke noe kvit prikk.
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Har hatt sånne flere ganger, plutselig er det en vond en jeg oppdager sånn plutselig, ser ikke noe annet på huden enn at det er en kul under huden, så går det kanskje 2-3 dager så er de borte...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 da håper jeg at det er det jeg har. Hvor har dine vert og hvor store har de vert??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Det har jeg også hatt flere ganger. Små hudfargede klumper. Ikke røde eller noe. De har vært ømme og blitt større etterhvert. Har aldri vært hos legen med de siden de har forsvunnet etter noen uker hver gang. Vet ikke om det er fettklumper eller bakterier som kroppen har fikset opp i selv, aner virkelig ikke. Men har alltid tenkt at hvis de ikke er borte i løper av 4 uker så går jeg til legen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 har dine vert ømme??? det er mine sjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå