Gå til innhold

Høstsko til bhgbarn...


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jo høsten snart og jeg tenker at det kanskje er greit å ha noen gode høstsko til alle turene i bhg for 3-åringen. Noen som har noen forslag til gode høstsko??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viking sine goretex er et must her til mini på samme alder. er veldig vått her vi bor på vestlandet så synst det er verdt det.

litt dyre ca 5-600 kr

Skrevet

Jeg er også tilhenger av å bruke litt penger på å få ordentlige sko... Ettersom 3-åringen går i naturbarnehage skal de jo ut på tur ofte og da må han ha gode sko... Viking Goretex er notert. Men er det vinterstøvlene eller er det mellomsesongsko??

Skrevet

Viking har noen gode halvhøye på xxl.

 

Ellers kommer gutta mine til å bruke vårskoene sine, det er vanlig lave gore tex med litt grov såle.

En har superfit og en har viking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...