Gå til innhold

datteren min på ett år setter alltid å halsen når hun...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

spiser brød eller mat med litt klumper i... hun tygger ikke, men suger på brødbiten hun får. så det ender opp med at det blir til en lang seig klump, hun brekker seg, jeg må dunke henne i ryggen og det kommer opp igjen... dette skjer hver gang! ett par biter går greit, også skjer det samme. hun spiser også bare 6mnd-middagsglass eller noen få 8mnd småfolk glass (de har ikke så store klumper)

 

noen fler med samme problem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

YESSIR!

Her går det KUN i 6 mnd middagsglass og faktisk 6 mnd grøt. Nix andre ting. Hold ut, det er sikkert lys i tunnellen...Går greit med yoghurt forøvrig. Brød kan vi bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 mnd faktisk...jeg velger å ikke tørne gal og heller gi den evinnelige havgregrøt med aprikos til det er slutt på kvelningene, ser jo helt sykt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min satt ofte brød i halsen når hun var rundt året. Endte med at hun brekket seg, og hele måltidet kom i retur.

Nå er hun 17 måneder, og spiser brødskiver i fleng.

Kan også nevne at hun ikke spiste annet enn 6mnd glass, og 8mnd grøt. Men når jeg begynte med vanlig middag, spiste hun alt, selv med klumper.

Så det går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en må bare ikke stresse seg opp. Min spiste faktisk en halv banan i dag, mulig hun kanskje gnurte den ned i saueskinnet når jeg tenker etter. Den ble hvertfall borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da stresser jeg ikke noe særlig med det da... hun får kose seg med 6-8mnd glass og 1års grøt. brød får hun vente med ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 15 mnd, og det er bare den siste mnd hun har spist brødskiver uten særlige problemer. Vi prøvde tidlig, men når hun hele tiden strevde, droppet vi det en periode og ventet.

 

Når det gjelder middag etc, kjørte vi det bare i stavmiksern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var snuppa her også, uansett hva jeg ga så fikk hun det i halsen, uten om grøt og 6 mnd middagsglass, kunnne gi henne most banan. Men med en gang hun fikk jekslene så klarte hun fint og spise det meste uten og sette det i halsen.

 

Hun er nå 19 mnd og spiser så og si alt.

 

Den tiden hun satt ting i halsen så turte jeg nesten ikke gi henne noe som helst og og hun ble jo etter hver lei av grøt uansett om jeg byttet smaker.

 

Men heldigvis går det over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...