Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er det sjanse for at bf kan overta omsorgen for barnet om jeg velger å flytte, i norge? Han går til rettsak for full omsorg. Jeg flytter fordi det da er jobbtilbud. Gutten vår er 2 år, har hele tiden bodd med meg. Vi gikk fra hverandre før gutten kom til verden. Vi har annenhver helg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg tror ikke at han kan nekte deg å flytte når du flytter innenlands.. Har dere delt foreldreansvar?? For hvis du har det fulle og hele foreldere ansvaret så kan du flytte omså utenlands uten hans samtykke.. Men han kan jo si sin mening. Men til norge skal du nok kunne flytte.. dere må bare ordne en annen samværs avtale
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Det er klart du kan flytte! Men det er også klart at bf kan gå til rettsak for å få omsorgen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Hvor stor er sjansen for at han blir tildelt hele omsorgen fordi jeg flytter?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 vanskelig å si, det er barnets beste som er i fokus. Men prosenten er vel 50 % såvidt jeg har hørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå