Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å velge regntøy-junior på 1,5 år har arvet Helly Hansen som jeg synes er litt for stivt. Synes også det Reflexregntøyet ser litt tykt ut, her regner det jo mye om sommeren også.

Bamseregntøyet ffra Lindex virker mykt, noen som har prøvd det som synes det er bra? Noen som vet ca pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Colour Kids fra bl.a. babyshop. Tåler en "svømmetur" i søledammer og likevel mykt og bevedelig for barn i alle aldre.

Skrevet

Jeg er knallfornøyd med regntøyet fra Aretti :o) Selges på g-sport til en passe sympatisk pris (399,- for helt sett).

Skrevet

Polarn o pyret sitt er veldig mykt. Litt stiv pris i forhold til billigeste reflex regntøyet, men vi satset på det allikevel. Virket mye bedre å ha på.

Skrevet

Er veldig glad i det fra Reflex jeg da faktisk. Har ett sett fra Skogstad også, som jeg er veldig fornøyd med!:)

Skrevet

Jeg har også hatt Bamseregntøyet fra Lindex flere sesonger. Mykt og kommet bra/best ut i tester siste årene. I år tenkte jeg å prøve Polarn O Pyret rett og slett fordi jeg er litt lei det fra Lindex. Mulig jeg havner på Bamse sitt i høst også.

Arvet et Reflex sett til vesla som snart blir ett år, men det virket veldig stivt! Tviler jeg kommer til å bruke det Hadde et derfra til gutten min tidligere, og var egentlig fornøyd den gang..

Skrevet

HM har ett som er vindtett i tillegg som er supermykt! elsker det. billig attpåte :R

Skrevet

reflex sitt liker jeg ikke, det er for tykt og stivt. HH har flere forskjellige typer og noen av de er myke, tynne og tåler en støyt. I år har vi gått for reima sitt. Det er tynt og mykt, men har ikke fått testet det skikkelig enda.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med reflex sine regnklær, litt stivt - men også mye mere holdbart. Spesielt når barna begynner å bli en 3-4år og er aktive i leiken, går det fort hull på de tynneste regnklærne

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Troll sitt regntøy. Passe tykkelse, fine farger, god lengde på jakken og romslig bukse.

Skrevet

Jenta mi på snart 5 år har alltid hatt reflex sitt regntøy og 2 åringen min har også reflex sitt. Jeg har vært veldig fornøyd med det!

Skrevet

Vi har ett tynt og mykt et fra HH. Det er det beste vi noen gang har hatt. I motsetning til alle andre vi har hatt,har ikke dette blitt slitt på rumpa etter noen mnd bare:-)

Skrevet

Har hatt MANGE regntøysett, både nye og arvet.

Jeg er overassket over hvor slitesterkt selv det tynneste regntlyet har vært. Det jr har slitt mest ut er faktisk Reflex sitt.

Det som er viktig er at det eer både knepping og glidelås på jakka. De med kun knepping holder ikke ute Bergensvær ihvertfall.

Skrevet

Syns bare Reflex sitt er solid nok til mine unger, men de er jo 3,5 år og 5,5 år. Sliter det jo på en helt annen måte enn en liten en.

Skrevet

Av alle jeg har prøvd, kjøpt og kledd på barn( jobber i bhg.), så er Reflex best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...