Gå til innhold

Noen som veit???etter abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på gyn/ultralyd i dag,ettersom jeg har blødd litt noen dager.Ho dro en sånn lang dings oppi der,og der var det helt tomt.Da har jeg hatt abort.Ho så ikke noe rester eller blod.Så håper det er siste blod rester som kommer nå.Små blør litt enda.Det rare er at jeg har ikke merka noe ting nesten,ingen smerter,bare en liten klump som glei ut.

Det jeg lurer på da.Kan jeg bade nå?selv om jeg blør bitte litt.Kan jeg ha sex?tenkte litt på at vi kanskje kan fortsette å prøve nå.Vanligvis skulle jeg vell hatt eggløsning nå,men veit ikke hvordan det blir med syklusen nå.Kan jo bare prøve,så får det skje det som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du fortsatt blør har du nok ikke eggløsning enda. Du kan jo bruke tester for å finne ut når du har eggløsning eller vente til kroppen har vært igjennom en menstruasjon. Jeg tror ikke du kan bade så lenge du blør, du burde vente. Jeg gjorde hvertfall det etter min SA. Lykke til videre! Håper det klaffer snart for dere :)

Skrevet

Først av alt, klem til deg! Har vært gjennom sa to ganger, og det er ikke noe særlig nei..

Du bør vente med bading og sex til blødningene er stoppet.

Eggløsningen vil gjerne forskyve seg litt, siden du fortsatt blør, her hos meg kom den ca en uke senere denne pp, etter sa i begynnelsen av juli..

Jeg spurte legen om han anbefalte å vente en syklus sånn at ting kunne normalisere seg, eller om vi bare kunne kjøre på med prøving.

Han mente at vi ikke trengte å vente, og nå sitter jeg her gravid igjen, testet positivt akkurat en mnd etter sa'en :)

Masse lykke til med videre prøving :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...