Gå til innhold

O lykke - fantastisk UL i dag :-)


jegblomstrer

Anbefalte innlegg

Svangerskapets hittil største øyeblikk fra dagens ultralyd, 18+2 uker og jordmor kunne konstantere at det er en fin jente som svømmer og turner der inne:-) Helt magisk å få vite kjønnet, alt ble så virkelig og ekstra stas når vi hadde ønsket ei lita tulle. Bare å glede seg dere som ikke har vært på ultralyden ennå. Hun antas å ville melde sin ankomst 5 januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så herlig!!

Gratulerer med jente, tenker det blir litt kles shopping på deg fremover nå!

Nå gleder jeg meg ENDA mer! (skal 2. sept.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen. var på UL i går og skal også ha jente, fikk termin 6 januar. Ser deg kanskje på Riksen om du også skal føde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som venter jente :) Vi ønsker oss oxo veldig ei jente,så vi krysser fingrene for at vi får det denne gangen XX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere, koselig å dele glede og få respons :-I

 

Har handlet noe jentetøy før vi visste, tenkte det alltids kunne bli fine gaver, koselig at jeg ikke må gi det bort likevel :-) Det er jo så mye fint! Men tenker man får mye tøy i gave, så skal prøve å være fornuftig :-)

 

Lykke til på Riksen, vi fikk plass på Ullevåll, nærmest der vi bor.

 

Og krysser fingre og tær for deg med nicket Prins Dominick og Lille Spire siden dere gjerne ønsker ei jente, hold meg oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg å skal ha Jente:))) Skal på en ul til så får vi se om det fortsatt er jente... Vi har 2 fine gutter så kjempestas å kunne kjøpe litt rosa nå kjenner jeg:)) Lykke til... synes mange venter jenter i januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Var på UL i dag,og hos oss blir det gutt.Hadde på fölelsen at det ble det også. Er 18+2 i dag og har termin 10 januar. Var så morsomt å se,han lå å tittet på sine fingre og beundret de. Ellers veldig rolig under ul,men etterpå ble han veldig aktiv,kjenner bevegelser hver dag.Og gleder meg til spark. Har også värt ute å kjöpt noen klär i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...