Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Ble deres baby sur i magen?? Ser ut som guttungen ikke tåler NAN3.. Bytta tilbake til NAN2. Han er ni mnd, Gjør det noe om han får NAN2? Får kun 3 flasker om dagen. Fra 6 om mårran til halv 8 om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg kjøper ikke NAN3 til tvillingene, oppdaget at pakken er mye mindre enn NAN2. Bare lureri. De er nå over året men får fortsatt litt NAN i melka fordi de liker det så godt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Nå bruker vi kun NAN som mellommåltider så det er sagt Han spiser brød og middag, noe frukt også. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 NAN 3 er bare for å tyne penger ut av usikre foreldre. Barn kan drikke vanlig melk fra ettårsalderen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Du kan kalle det hva du vil, men jeg synes det er godt å vite at alle vitaminer,mineraler pluss kalsium og jern er i en drikke jeg! Selvsagt skal han få vanlig melk rundt ett års alderen men det er enda 3 mnd til HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå