LadyLuck & Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 roper nå ut til dere damer om råd og hjelp. (ikke repons på skravle) Endelig fått bhg til 3 åringen. Egentlig i ekstase, men det er i fyllingsdalen. Bf bor på danmarksplass, og jeg er på leilighetsjakt selv (kanskje arna) Ingen av oss har bil eller lappen. men tør vi ta sjangsen på å komme inn et annet sted??? Og hva med lille mann? Blir jo teit å evt reise til fyll.dalen med en, og gudene vet hvor ( om vi får plass til ham å) med en annen Bf vil vente, og han som har endelig avgjørelse, da han har hovedommsorgen for eldste (vet, superteit, men dog sånn vi gjorde det dengang)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 jeg vile tatt plen og umiddelbart søkt om overflytting. Her er det slik at man tar de som allerede har plass og søker overflytting først, før man tar inn nye barn:)
LadyLuck & Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2010 noen som vet om det fungerer slik i bergen å??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Arna er en fin plass å bo. :-) MEN; det er pr dags dato ingen ledige barnehageplasser der. Tror nesten jeg hadde tatt imot plassen, og så søkt om overflytting. Hvilken barnehage i Fyllingsdalen har han fått plass i?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Så da bør jeg altså starte mykgjørig av bf umiddelbart??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Ta plassen og søk overflytting, dere komme rhøyere opp på søkerlista når dere har plass et sted en om dere står uten. Jeg hadde det slik med min største i fjor, fikk plass langt unna men fikk deretter overflytta til nærmere bhg før ho starta til og med. Ho kom nemmelig høyere opp på prioriteringslista da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå