Gå til innhold

Må gå ned mest mulig på 2 uker! Tips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere jenter noen tips til hvordan jeg kan gå ned mest mulig på 2 uker? Ja jeg er fullt klar over at riktig mat og morsjon er det beste og at det er det eneste som hjelper i lengden, men akkurat nå trenger jeg tips til å gå ned mest mulig i løpet av 14 dager... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke spis noe på to uker, bare drikk vann.. Lykke til:-/

Skrevet

Hei:)

Jeg har prøvd Nutrilett i ett desperat forsøk på å gå ned noen kilo på kort tid, og det funker(gikk ned 6 kg på under 2 uker.,og til mer du har å ta av, til fortere går du ned)... Men det funker bare akkurat der og da! Vil ikke anbefale det til noen... smaker ikke spesielt godt heller... Med det samme du begynner å spise(selv om du passer på hva du spiser), så vil kiloene komme tilbake ganske fort...Og det kommer gjerne 2-3 kg ekstra...

Etter en stund la jeg om kosthold ,og gikk en tur på ca. 30 min. morgen og kveld, da gikk jeg ned 2 kg de første 2 ukene, og 1 - 1,5 kg. pr. uke etter det...:) Og det gir varige resultat:) Etter ett par mnd. hadde jeg gått ned det jeg hadde planer om :) og er der fortsatt...:)

Trenger ikke være verre enn å kutte ut godis, spise 1 brødskive med sunt pålegg istedenfor 2, feks... og spise en mindre porsjon middag...Er faktisk ganske gøy å telle litt kalorier, om du ser på det som en konkurranse med deg selv;) Jeg prøvde å holde meg under 1000kcal. pr. dag, mens jeg gikk ned i vekt... Det gikk veldig greit...:) Men det kommer jo litt an på hvor mange kcal. kroppen din trenger...

Men om målet er veldig mange kg. på 14 dager, så spørs det om pulverdietter er det som funker best...:)

Skrevet

Gikk ned 5 kg på 2 uker med Allevò kuren. Var veldig vanskelig å ikke drikke noe annet enn den kuren men resultatet fikk jeg! Var forsiktig med maten etterpå, trappet forsiktig opp med lett mat, salater, kyllingfilet osv. Har holdt vekten der og gått ned 2 kg til på "vanlig" mat :) Lykke til :)

Skrevet

ketolyse! søk på nettet og lykke til :)

maks 15 gram karbo om dagen!

funket som satan på meg. jeg gikk ned 6 kg på en uke. men da veide jeg 88 kg og hadde jo en del og ta av. var rett etter svangerskap.

vekta holder enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...