Gå til innhold

Er det viktig og ha det nyeste innen teklologi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som HD TV og blueray spiller, den beste spillekonsollen, coffemakeren osv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har HDTV 50", blu-ray, xbox360, nyeste pioneerforsterker mm, da samboeren min er teknofreak.

Skrevet

Samboeren har mer enn halvert innkjøpene sine etter at vi flytta sammen, men maser nå om at 50" er for lite, han vil ha FullHD 60", men jeg har sagt at TVn vi har skal henge på veggen til den går i stykker..

Må legge til at jeg har iPhone, fått den billig...

Skrevet

er gift med en geek og det farger av.

Skikkelig interesante teknologi, ja.. vil gjerne ha.

men ikke ting som iphone og i pad, har da bedre peiling på ting enn å kjøpe noe slikt

Skrevet

Liker ikke Apple som konsern, men må inrømme at jeg er blitt glad i iPhone, den har en brukervennlighet en ikke finner maken til.

Safari er klart den beste nettleseren til smarttelefoner, f eks...

Skrevet

Ikke for oss, men vi har en del nytt akkurat nå på hvitevarefronten (fancy kaffemaskin og dampkoker) da vi nettopp flyttet og har pusset opp kjøkkenet.

Mobil og pc får vi fra jobben, gidder ikke bruke penger på det. Vi har en billig laptop vi bruker til bilder og spill.

TV kjøpte vi for 2 år siden, flatskjerm men "bare" HD ready (ikke full HD). Duger fint, og jeg er særlig glad for at vi ikke brukte mye penger på det da gutten kastet fjernkontrollen i bosset og vi ikke merket det før det var for sent. Har gammel Denon DVD spiller som spiller DVDer fra alle verdens kanter og gammel Playstation 2.

Vi kjøper gjerne litt dyrere produkter av god kvalitet, men holder de helt til de går i stikker. Venter forøvrig i spenning på at CD-spilleren (12 år gammel Panasonic) skal ryke så jeg kan kjøpe en ny, men den holder fortsatt koken.

Jeg er den som er mest interessert i teknologiske duppeditter i familien.

Skrevet

ja det er kjempeviktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...