Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 må være den verste shampooen jeg har vært borti. Heldigvis så kjøpte jeg den til meg selv, og ikke minstemann.. Har nemlig litt sår hodebunn og tenkte at denne må jo være bra, er jo ment for sart babyhud.. Har aldri mistet så masse hårstrå som før den shampooen, jeg har enda mer tørr hodebunn enn før, huden på armer og rygg som har vært nær den shampooen er jo tørket helt ut.. :s Skummelt å reagere slik på den, noen som har vært borti den og opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå