Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg er svak for sviskekompott med fløte.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Sjokolade, ikke de dyre. Men Japp, Kvikk Lunch, Daim.
second_time Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Alt med sukker egentlig.. Jeg er helt håpløst glad i godteri. Beligisk sjokolade, tysk marsipan og amerikanske jelly beans. Nammmm...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Kaker og desserter.. Og alle former for melkesjokolade med og uten fyll...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Freia melkesjokolade! MMMmmmm:) Veldig viktig att det er Freia... Ellers så er det mye godt smågodt...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Surt smågodt. Den store kvikklunsj-sjokoladen er også god!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Ben og Jerrys brownies-sjokoladeis er verdens beste, tror jeg.. Ellers er favoritten sånn rund appelsin-sjokolade som kommer til jul og påske. Det meste av sjokolade, syns cuba er veldig god, men kjøper den sjelden - det går mest i sånne store poser med blandede sjokoladebiter
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 appelsisjokoladen som er formet som en appelsin! gullbrød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå