Gå til innhold

Favorittgodteri?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokolade helt klart:) Mmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svak for sviskekompott med fløte.

Skrevet

Sjokolade, ikke de dyre. Men Japp, Kvikk Lunch, Daim.

Skrevet

Smash og kinderegg

Skrevet

Alt med sukker egentlig.. Jeg er helt håpløst glad i godteri. Beligisk sjokolade, tysk marsipan og amerikanske jelly beans. Nammmm...

Skrevet

Kaker og desserter..

 

Og alle former for melkesjokolade med og uten fyll...

Skrevet

Freia melkesjokolade!:D MMMmmmm:)

Veldig viktig att det er Freia...;) Ellers så er det mye godt smågodt...:)

Skrevet

Surt smågodt.

 

Den store kvikklunsj-sjokoladen er også god!

Skrevet

Ben og Jerrys brownies-sjokoladeis er verdens beste, tror jeg..

Ellers er favoritten sånn rund appelsin-sjokolade som kommer til jul og påske.

Det meste av sjokolade, syns cuba er veldig god, men kjøper den sjelden - det går mest i sånne store poser med blandede sjokoladebiter

Skrevet

appelsisjokoladen som er formet som en appelsin!

gullbrød

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...