Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 jeg trener og trener. men jeg blir ikke støl. jeg trener med apparater og jeg kjenner jo at det er tungt. men det er jo sånn at man skal kjenne når man har trent? så hvorfor kjenner jeg det ikke etter jeg har trent, når jeg piner meg selv med tunge apparater og løper til svetta renner??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg er sånn klassisk "støttemedlem" på treningssentrene, dvs i perioder er jeg flink til å trene. Men i lange perioder er jeg sofaslave! Skal love deg at jeg blir støl når jeg setter i gang igjen da! MEN: de periodene hvor jeg har vært virkelig flink og den verste stølheten har lagt seg, da skal det nok MYE til for at jeg blir støl. Selv om jeg glemmer å tøye også... Aner ikke hvorfor... Nå er musklene helt råtne etter et år med diverse sykdom og dermed "aktivt" støttemedlemskap. Blir støl bare jeg løfter lillefingeren! Ingen god følelse...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Du trener vel ikke tungt nok. Hvis du klarer fler enn 8 repetisjoner per sett er det for lett.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 jeg tar 20x2-3 repetisjoner. og har på nok med vekt. jeg kjenner det allerede etter jeg har tatt 10 knebøy feks. med stang og vekter. men piner meg gjennom de 10 siste. nå har jeg ikke trent på en god stund pga sykdom og lite motivasjon. så jeg tenkte jo at idag kom jeg til og bli siiinnsykt støl. men jeg kjenner ingenting.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 jeg får heller prøve og ta på enda mere vekt da! så jeg ikke klarer mer enn 8. så får vi se i morgen om det hjelper. for jeg ELSKER og bli støl etter trening. da føler jeg at kroppen min har fått skikkelig mørbank og musklene/forbrenning jobber på spreng.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Hvis du klarer 20!! reps så er det alt for lett! Hvis du klarer 20 bøy med feks 30 kilo, så må du legge på mer. Du skal ikke klare mer en 8 maks 10 reps. Legg på mer.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 hmm ja er 30 kg jeg har på knebøy! så veier vel stanga 20 ! men jeg vil ikke ha fatso lår heller.. jaja får snakke med treneren. er han som setter sammen programmer for meg!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Henger meg på de andre her. Klarer du mer enn 8 er det for lett. Du skal ikke klare mer enn maks 8 pr repetisjon, og da skal musklene skikkelig skjelve på siste. 20 er altfor mye, da er det for lett selv om de piner deg gjennom de siste. Du skal klare 2-3 lett, så slite på de neste 2-3, og så pines til det ytterste på de siste.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 men jeg føler jeg har mye vekter på apparater nå! jeg ligger på 40 på armer, 40 på mage, 50 på knebøy .. osv. på andre bein/rompe apparater kan jeg ha over 70 kg. men jeg er normal nå. litt hengehud selvfølgelig. og jeg vil trene meg slankere, få fine kvinnelige muskler. ikke bli stor liksom. så hvis jeg må sette på mere vekter vil jeg ikke få bule muskler? så rart at treneren min ikke fortalte meg det her. når jeg sa det til han så sa han bare: så heldig du er da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå