It's all about me Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Er et par ting jeg leter meg gal etter. - Notatblokk, finnes det? - Hvordan få opp profilbildene fra Facebook på telefonlista? Eller er jeg helt på bærtur om at dette går an....
lille je Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Jeg har notatikon rett over facebook-ikonet. Det vil si øverst til venstre på side to når du blar i ikonene. Det andre har jeg ikke PEILING på
It's all about me Skrevet 6. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2010 Nei der er det ikke hos meg. Jeg har Facebook-ikonet som nummer 8 i rekka, dvs helt til høyre på andre linje. Og rett over der ligger Brukerhåndboka. Men hvordan ser ikonet ut? Har prøvd å gå igjennom alle, men det er mulig å bli blind på slik når en leter for hardt, he he.
lille je Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hmmm... Jeg har tre og tre ikoner pr rekke... Men det virker som jeg har notater mellom brukerhåndbok og facebook. Ikonet er et hvitt ark med en gul blyant på...
It's all about me Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor i huleste har ikke jeg det på min telefon??? Hvilken Xperia er det du har? Jeg har X10i, kjøpt for en mnd siden ca. Ikonene ligger også 4 og 4 ved siden av hverandre... Fankern, en mobil uten notatmuligheter er ubrukelig for meg. Trodde dette var standard nå for tiden så jekket det aldri før jeg kjøpte den.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 jeg har xperia x10 mini pro men regner med det er samme menyen? jeg har også notat. Helt øverst til venstre på side 2. En annen ting, hvordan sender man ringetoner til ei som har Vivaz? Skjønner ikke det der... Går jo ikke ann å sende filer med bluetooth?
lille je Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Det står kun "notat" under. Jeg har X10 Mini Pro. Den med "ordentlig" tastatur du skyver ut fra siden.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Samme som meg det lille je :-) men vet du hvordan man sender filer? bluetooth virker jo ikke til det?:/
lille je Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Nei,aner ikke. Har ikke hatt den så lenge, så har ikke prøvd meg fram.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 ikonet er en hvit skriveblokk med en gul blyant ;-) jeg har xperia x10 mini pro. Håper du finner den ;-)
It's all about me Skrevet 6. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2010 Nei det så ikke ut til at jeg hadde det. Da var det bare å lete fram hvordan man lastet det ned. Så nå har jeg både notatblokk og mye annet nytt snadder å leke meg med i dagene fremover. Dæven det er mye en kan få på de telefonene, he he. Takk for hjelpen iallfall )
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 hvordan laster du ned og hva??? jeg har bare hatt min i to uker, og har ikke satt meg inn i så veldig mye:-/ fant du ut hvordan du skulle få fb profilbilde på kontaktene??? jeg tror jeg har fått det til :-)
It's all about me Skrevet 6. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ikke funnet ut det med Facbookbildene enda nei. Fant et sted hvor en kunne tillate oppdateringer fra Facebook, men det eneste som skjer da er at jeg for tilgang til min egen profil. Men alikevel laster den ned oppdateringer i hytt og pine, så det må være noe mer også. For å laste ned nye ting og tang gikk jeg inn på Marked i menyen. De er det MASSE gratis ting. Så nå har jeg både lommelykt, translater, to do-liste, Spotify og flere nye spill.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. august 2010 #15 Skrevet 6. august 2010 gå inn på timescape, når du da har venner som har oppdatert staus som er inne der,og du har i tlflisten din. så er det ett ikon i hvert hjørne trykk da på det ikonet som er adresseliste(hos meg øverst til høyre)så finner du riktig person trykker på den og da kommer det en beskjed "bekreft at disse kontaktene er den samme personen, trykk ok, da skal de vit være i orden, men har ikke fått sjekket om det virker... håper du skjønte det ;-) nå skal jeg sjekke det du har testa ut ;-)
It's all about me Skrevet 6. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 6. august 2010 Takk da skjønte jeg litt mer, fikk opp all statusoppdateringen gjennom Timescape. Kjente da igjen bildet fra reklamen. trodde det var telefonlista som var koblet opp mot Facebook men det viste seg bare å være en egen liste på Timescape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå