Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel i grunn tenkt fra første permisjonsdag... Hva gjør dere andre?

I helgen er pappaen, men bare 1,5 time unna. Men skal nok drikke både øl og konjakk. Jeg er 35 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen er pappaen BORTREIST, skal det selvsagt stå...

Skrevet

3 uker før synes jeg, da kan det faktisk skje noe!

Skrevet

Nå drikker ikke mannen min... Men om han hadde gjort det så skulle han fått ta seg en øl eller to så lenge han ville. Ser ikke noe problem i det så lenge det ikke dreier seg om å drikke seg full.

Skrevet

3 uker før her også, noe som betyr at han har denne helga til siste innspurt, he he.

Men, jeg tenker også at om han en kveld vil ta seg eeen øl eller to hjemme, så kan han kanskje få lov til det... Vi kommer oss alltids til sjukhuset på noe vis, det viktigste er at han ikke ramler drita inn på føden!

Skrevet

Han la det på hylla her fra første permisjonsdag ;) Selv valgt dette, så jeg klager ikke ;)

Skrevet

har ikke gjort mye stress ut av dette. så lenge jeg ikke merker at det er noe på gang må han gjerne ta seg en øl til maten eller 2. forrige helg var han i utdrikkningslag, og skulle det absolut ha skjedd noe da, hadde det alltids vært noen som kunne kjørt oss. men vil ikke at han skal bli full nå helt på tampen da, men det ønsker han jo ikke selv heller:)

Skrevet

Vi er avhengig av bil for å komme oss til sykehuset i god nok tid, så her blir det fra 3 uker til termin. Kunne tatt buss, men hvem vil det når man holder på å føde? Ikke kommer man fort nok frem heller. Og flaut blir det å be dem sende sykebil pga mannen ikke har klart å holde seg edru så nær termin. Familie bor for langt borte. Synes ikke at 3 uker er for mye å be om, jeg har jo klart meg i 9 mnd uten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...