Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Begynner å føle meg i dårlig form. Er gravid, har vondt i halsen og i hodet. Hadde egentlig tenkt til å ta en tur i skogen etter jeg har spist og få gått meg en lang tur. Etter det har jeg avtale om å komme til en venninne en tur. Har barnefri. Har litt lyst til å avlyse tur i skogen og venninnebesøk og ta kvelden på sofaen....Men klarer ikke bestemme meg. Tror dere det kan hjelpe på formen å ta en tur ut? Eller blir det bare værre. Er litt redd for å få feber og dritt nå som jeg er gravid....Men jeg har så godt av å bevege på meg. Herregud for en problemstilling. Håper noen kan si hva jeg burde gjøre....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 ta en telefon til venninna di fortell at du er litt dårlig form men vil prøve å ta turen alikevel. Og så om du ikke orker åp ta hele turen og må avslutte tidlig så forstår venninna de det son har blitt forberedt. Stor sansynlighet for at du føler deg bedre når du har kommet igang og har hyggelig selskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå