Mor di! Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Dette er da familieselskap, og tenkte muligens å servere pizzasnurrer og salat, samt kaker da mini er så glad i pizza. Er dette litt barnslig å servere i et "voksenselskap"? Tenkte også å ha pizzasnurrer og innbakte pølser i barneselskapet som skal være en annen dag. Hva syns dere, og hva ville dere ha servert?
MathildeC Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Synes pizzasnurrer og salat høres helt kurant og godt ut jeg! Trenger ikke servere noe fancy til bursdagsselskap, så lenge det er litt "mat" slik at man ikke bare må spise seg mett på kaker. Til vår tre-åring serverte tortilla-ruller med kylling/pesto og parmaskinke, frukt-spyd samt en sjokoladekake hun hadde pyntet selv, og boller. Det var akkurat passe (vi var 6 voksne og 4 barn).
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Går fint med pizza da. Pizza snurrer, horn osv er kjempe greit å lage en annen dag og varme opp på 75 grader i 20 minutter den dagen det skal serveres. Smaker ferskt og du slipper unna mye jobb den dagen. Du kan jo egentlig lage det du har lyst til. Gryterett, pølser og hamburgere eller andre greie retter. Jeg syntes det viktigste er at barnet liker maten. Vi har prøvd ut mye i barneselskap både her og hos venner og vi har vel alle kommet fram til samme erfaring. De fleste barn liker og forventer pølser. Enkelt og greit å lage og godt motatt.
....mammatilto... :))) Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 synest dette høres bra ut jeg:)) Når snuppa mi fylte 2år lagde jeg en langpanne med skinkeomelett og hadde tomat,mais,agurk og brød ved siden av...pluss litt kaker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå