Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Jeg er så trøtt for tiden. Svetter som en gris bare av å bevege meg ute. Jeg har mensmurringer i magen, men ingen mensen. Fødte for 8 mnd siden, men har ikke fått mensen tilbake enda. Jeg har vondt i lysken innimellom.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Den kan da ikke vi vite. Ta en test du
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Jada.. når jeg kommer så langt Men før det kan jo dere hjelpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå