Dette er lykken på jord! Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 De siste to gangene jeg har trent nå så har jeg så problemer med stikkinger, stramminger, og nedpress og ømhet bak skambeinet. Og underlivet (kjønnsleppene og rundt der verker som om det er første dag mensen! Nå gikk jeg en rask tur på 1 t og 45 min isted, og nå sitter jeg med disse plagene enda. Er det normalt? Hvor går grensa på når man skal roe ned? Jeg kan jo ikke la være å trene heller....! Kynnere er ok, men stikkinga og verkinga er bekymrer meg. Sukk, nå er jeg bekymra og er nok det resten av kvelden....
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Eg fikk alltid ubehagelige kynnere når eg var i litt "hard" aktivitet når eg var gravid.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 der blei den sendt ut litt før den skulle.. Begynner på ny: Eg fikk alltid ubehagelige kynnere når eg var i litt "hard" aktivitet når eg var gravid. Har lest at når du får ubehag så skal du ta d mer med ro, å ikke press deg selv. Viss det betyr at du må trene mindre, eller bare ikke så hart, eller ikke så lenge så bør du jo gjøre det for din og babyen sin skyld Lykketil, du kan jo ringe til lege, eller jordmor å hørre med de for sikkerthetskyld
indigo25 Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Kan være begynnende bekkenløsning, det startet ihvertfall i skambeinet/symfysen med meg- jeg tok signalet og tok det med ro med treninga etter det. Hos meg varer det fortsatt men tror nok at det skulle blitt enda verre om jeg hadde trosset smertene og fortsatt med treninga. Er ikke noe gøy å måtte slutte å trene, men det er bare snakk om noen få måneder ( vet ikke hvor lenge du har igjen) og du kan ta det igjen etter fødselen. Det skal ihvertfall jeg! Det er ikke sikkert det er bekkenløsning i det hele tatt hos deg altså, kan jo være ligamentstikninger eller rett og slett lyskestrekk også? Lykke til!
..snøklokke.. Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Vet ikke hvor langt du er, men har skjønt på andre innelgg du har skrevet at du trener mye, og har stort fokus på mat ol.. Kanskje du bør ta disse signalene på alvor og roe tempoet litt? Det er jo bare fint å trene, men nesten to timers rask tur er kanskje litt i overkant? Jeg hadde nok roa det ned et par hakk hadde jeg vært deg. Du kan vel fortsette å trene hvis smerter ol gir seg, men bør nok ta det i et roligere tempo.
Dette er lykken på jord! Skrevet 6. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2010 Ja, jeg må nok bare innfinne meg med å roe ned. Jobber som instruktør på et treningsenter, og er vant med å trene mye og hardt. Det er derfor uvant for meg å skulle være lite aktiv. Men alt for den lille spiren, så jeg må nok bare roe ned og lytte til kroppen. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå