Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Greit at man skal godta uenigheter, men det er vel mye personangrep her inne, og det i forbindelse med sensitive betroelser. Er det ikke en moderator her som kan slette de verste innleggene?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Jeg meldte ifra om et innlegg til moderator, og det ble slettet umiddelbart. (stod noe om at jeg skal stikke ei narkosprøyte i babyen din eller no sånt. helt sykt) bare å bruke linken etter innleggene. Er så enig med deg med dette. Synes folk kan holde personangrepene til kranglesiden. der får folk greie seg for seg selv på en måte Selv om det egentlig ikke er greit der heller. Men kan man ikke støtte dem som kommer med intime betroelser, kan man bare holde kjeft synes jeg. Synes også moderatorene burdte fulgt med mere selv. det er jo rene hetse-mobbe-kampanjer herinne.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Har sendt inn til moderator et par ganger uten at det har skjedd noen ting, eller at jeg har fått noe tilbakemelding. Så enten er det ikke moderatorer som går gjennom forumene, ellers så er terskelen for hva som slettes veldig høy. Skulle ønske at det ble slettet mer. Mange tråder sporer helt av og utvikler seg til rene krangletråder med mye personangrep. Det hadde vært mye bedre her om det ble slettet mer, og noen "holdt styr på" at ting ligger på et litt saklig nivå. Det beste hadde vært og fjernet "anonymforum" og at alle innlegg måtte signeres med nick. Selv om ingen vet hvem som står bak nickene så tror jeg ting hadde tonet seg endel ned her. Det virker som det er mye enklere å slenge dritt når man kan gjemme seg bak som anonym. Det er ikke så lenge siden det ble spurt etter moderatorer. Hadde vært ok å vite om noen fulgte med på forumene, og hva som var terskelen egentlig. Er med på et par andre (mye mindre) forum og der slettes innlegg som innholder personangrep umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå