Gå til innhold

å der dro gubben på blues`en :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

så her sitter jeg aleine med tre unger, den ene nyfødt,

Er utslitt siden store er hjemme heile dagen på grunn av her er det ikke sfo i feriene, å søvn aanner jeg ikke hva er.

Så blir nok aleine meste av helga tenker jeg siden de ikke skal drikke brus i kveld :P

uff måte bare syte litt å synes synt på meg selv.

Det værste er at jeg bestillte kina mat som kan kunne komme innom med etter å henta broren sin, på veien men neida, det ville ta 10 min lengre å kjøre inneom, så han kjøpte hamurger,(å siden lillemann ikke kan ha løk å krydder i melka si, smakte maten pyton)

Så jeg blei litt sur på hanfor at han ikke kunne gjøre som jeg spurte om, er jeg urimlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette hjalp på humøret mitt :(

Skrevet

Hørtes helt pyton ut =(

Skrevet

Herregud for en egoistisk idiot du er sammen med!

Men hvorfor lar du ham behandle deg som en dørmatte? Du får jo som fortjent så lenge du ikke har baller nok til å sette foten ned.

Skrevet

Regner med at dere har diskutert tidligere om mannen skal ut eller ei (normale par gjør iallefall det!), så da vil jeg tro du har sagt ja, enten på en blid eller en sur måte, men iallefall gitt et ja.

Så da mener jeg at du ikke kan klage deg!! Og mat burde du jo sørget for å ha i hus leeeenge før mannen dro avgårde.

(og et skolebarn er da luksus å ha i hus...)

MEN har mannen din dratt avgårde tydelig MOT din vilje, så er han en idiot !!

Men igjen; man blir behandlet som man lar seg behandle !!

Skrevet

Hva jenter finner seg i!

Nei, du er ikke urimelig, og burde si fra.

Jeg finner meg ikke i å bli behandlet sånn. Punktum.

Skrevet

HALLO!! Einig med nn 18.37; er dei "vanlege" folk so har ho gitt mannen løyve til å ta ein tur ut!

Skrevet

ja, men da får hun for pokker slutte å sutre da! Kan ikke bli sur fordi mannen drar ut når man har sagt det er ok!

Skrevet

kunne jo ikke si nei, når han skulle ut med jobben sin, så da måte jeg si ja da.

er bare litt følsom å utrolig sliten i dag er vel det som er problemet, synd han bare ikke ser det.

HI

Skrevet

Men kjære deg, han er da ikke tankeleser! Sett deg ned med ham og forklar ham hvor sliten du er!

Skrevet

Syns han kunne tatt hensyn uansett jeg. Å skjønt at du er sliten og ikke har lyst til å sitte alene hjemme med 3 unger mens han er ute å farter og koser seg!

hvis dere syns HI sutrer så jævlig, så slutt å les slike innlegg da!

Skrevet

Vi prøver bare å fortelle henne at hun må sette foten ned og ikke la den umodne guttungen hun har til "mann" få ture fram som det passer ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...