Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Prøver å få barn nr 2. Har en sønn fra før. Testet positivt på eggløsnings test i går, ClearBlue digital, et fint smilefjes kom det fram på skjermen, hehe Ble så glad Så partneren min og jeg hadde sengekos to ganger i går og hatt en gang i dag men hadde såpass dårlig tid at jeg ikke fikk ligget så lenge, lå kanskje kun 5 min eller noe og måtte sinnsykt på do etterpå så det jeg lurer på er: Tisset jeg ut all spermen? Kom noe sperm inn i det hele tatt siden jeg ikke lå så lenge? Hvor lang tid bruker spermen opp til livmorhalsen? Vet det er teite spørsmål og at jeg burde vite dette siden jeg har en fra før osv. men man blir straks så usikker når man begynner med babylaging igjen :-P Takker for svar Ha en fin kveld alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 2 ganger i går, og en gang i dag. Høres mer enn nok ut det. Selv om du "bare" ble liggende 5 min. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 tenk på alle de som blir uplanlagt gravide du;) De lå nok ikke med rumpa opp i været i flere minutter etterpå, hehehe;) Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Du vet at tiss ikke kommer fra samme hull som sæden går inn?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Sist jeg ble gravid lå jeg ikke med bena opp og ventet i det hele tatt. Gikk rett på do for å tisse etter hver akt(er så stressa for å få UVI).
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Jeg vet da at det er forskjellige hull :-P Tullehøna :-P Tenkte mer på trykket da når man tisser, hehe :-P Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå