Super-Mish Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Dampet laks og brokkoli, ris og stekt sopp.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Vi skal sitte med hver vår vakumpakkede middag fra Fjordland:). Slik får vi alle det vi har mest lyst på:). Neida, tror det blir pasta carbonara med kyllingfillet.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Skal sjokkere de perfekte mødrene her inne med pølser i franske hotdogbrød, og Cola til. Øl til de voksne. Kjenner jeg gleder meg til middag
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Øl hørtes godt ut...Synd jeg er gravid...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Prøv Hansa Null. Bare godt isklad, og udrikkelig når kullsyren er ute, men den er super når den er kald og nyåpnet. Og dessuten er alkoholfritt øl sunt, og blir anbefalt til gravide
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Her blir det det vanlige. Taco som vi alltid har på fredag.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 indisk.. nam nam.. Chicken korma med nanbrød, mango chutney, raita og en deilig grønn salat..mmmm
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Høres godt ut, angrer på at jeg lovte samboeren pølser til middag. Indisk mat med Tiger øl; NAM!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Takk, den skal jeg prøve. Begynner å bli lei Clausthaler:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå