Gå til innhold

Barbering nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke barberer seg der nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, har lys hud og mørkt kjønnshår, noe som gjør at hårene synes gjennom huden i ca 1 uke før det kommer til overflaten og kan vokses/nappes. Det er grisestygt, og jeg foretrekker derfor å beholde dusken. Men jeg trimmer regelmessig.

Skrevet

Jeg bareberer hele veien bakover. Orker ikke tanken på rumpehår:(.

Beholder en liten landingstripe forran:).

Skrevet

Jeg gjorde det en gang og det klødde noe helt forj*vlig. spesielt når hårene kom ut igjen!!!

HI

Skrevet

Ytterst sjelden jeg barberer vekk alt, det er ikke bra for miljøet i underlivet, lettere å få sopp osv. Jeg friserer da og så barberer jeg "bikinilinja"/kinnskjegget, så ser ikke ut som en jungel fra 70-tallet.

Skrevet

Alt bort... ;) Noe annet er bare ekkelt

Skrevet

alt vekk her og, kjønnshår er kvalmt.

Skrevet

Har barbert alt i over 11 år nå..

ALDRI hatt sopp...ellers hatt infeksjoner o.l.

Skrevet

Jeg fjerner også ALT! Prøvde nettopp brasiliansk voksing! Anbefales!! Klinikken jeg gikk til har fått seg en ny stamkunde :) Syns du det er greit å vokse leggene, gjør det ikke så mye vondere å vokses nedentil! Skikkelig positiv overrasket!! Det å ligge foran en ukjent å spre beina, gikk også bedre enn forventet (det var det jeg hadde grudd meg mest til).

Skrevet

Jeg har barbert alt i 13 år (shit, lenge det...) og har heller aldri hatt sopp, urinveisinfeksjon eller andre problemer, så det er bare tull at det skal være så ille.

Hår der nede gjør jo at det lukter fortere. Er jo det samme som under armene. Har du masse hår der lukter det lettere svette.

Stakkars menn som skal nedi busken deres!

Skrevet

Barberer alt.Ordre fra min mann!

Skrevet

Jeg barberer sidene og alt under. Har gjort det i 13 år nå.

Hadde kun plager med sopp en gang og det forsvant når jeg byttet ut kjæresten:o)

Det er klart det er uvant i starten og at det klær når det vekser ut, men etter en stund blir man herdet og da merker man ikke det lengere. Det klør heller ikke om jeg ikke får barbert det på en uke eller to lengere.

Skrevet

Steller med elektrisk barbermaskin så det ikke er for langt, og har hatt laser hårfjerning for å fjerne en del på sidene, men jeg barberer ikke alt, nei. Jeg har ganske kraftig hår og det klør bare altfor mye når det vokser igjen, og jeg får masse inngrodd hår av voksing. Dessuten ser det veldig pussig ut med veldig lys hud og mørkt hår som kan synes gjennom huden når det vokser ut igjen.

Skrevet

Jeg barberer meg ikke. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder, men lar meg fortsatt sjokkere av voksne mennesker som syns kjønnshår er kvalmt.

Det er faktisk en naturlig del av kroppen din og trist at enkelte ikke klarer å akseptere det. Prøv å ikke overfør det på barna deres når de kommer i puberteten og hårene gror. Ja, ja da er det kanskje moderne med full bush igjen hi,hi.

Trimmer og stusser så det ikke er helt overgrodd...

Mannen min liker forresten ikke barbert dåse, og noen andre er det ikke som skal stikke ansiktet sitt ned der ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...