Gå til innhold

Flere som har "ligg" de bare kan regne som 1/2 ett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. det har jeg:S Husker en fyr jeg egentlig likte fryktelig godt hele vidregående... men det ble aldri noe mer enn klining enkelte ganger på byen.. så ble jeg sammen med en fyr og fikk tre barn med han.. 10 år senere ble jeg singel igjen.. om møtte da denne gamle flammen på byen igjen.. vi fikk kontakt igjen vi, og denne gangen tok jeg han med dit jeg skulle sove... men da vi endte opp nakne var det ikke mye tenning lengre altså!! Han hadde en minitiss på str med lillefinegeren min!!! Merka ikke noe av at han var inni meg jo.. det ble ikke fullført noe samleie føler jeg... og etter det så kan jeg ikke skrive under på utsagnet "det er ikke størrelsen det kommer an på".. for JO! Noen ganger er det det!!

Stakkars gutt...:S

Bare for å ha sagt det også, så var det ikke noe kjemi i samtalen eller noe annet heller.. så jeg dumpet han ikke ene og alene pgs størrelsen.. Det var nok bare rett og slett ikke en match;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn en også, tror faktisk femåringen min har større tiss enn han hadde. Det ble ikke noe mer mellom oss.

Skrevet

HA HA!!! Har vi vært borti samme fyren eller... En fra videregående som jeg møtte en del år etterpå. Egentlig ikke noen interesse, men ble nå bare slik... Beskrivelsen min etterpå var følgende; LILLEFINGER! Stakkars fyr. Verste er at han er nymfoman, og skryter av det!!!

Skrevet

Hehe,stakkars gutter :-)

Har aldri hatt sex med gutter som har så små.Min kjære har ikke verdens største,men er god nok for meg :-))

Skrevet

Uff.. kan ikke være morro når man har såååå liten nei:S

Husker en tur på byen en stund etterpå.. da jeg sto og flørta med en annen mann.... da kom han "lillefingermannen" bort til meg.. ganske så full og spurte om jeg ville bli med han.... jeg smilte og sa forsiktig at det skulle jeg nok ikke.. så slenger han en kommentar før han går....: han der har sikkert større tiss enn meg, så lykke til!!

Da skjønte jeg jo at han nok var veldig bevisst sin egen str.... og syntes egentlig veldig synd på han:(

Men fy altså.. og ja! Sønnen min på 9 har og garantert større en han her:S

HI

Skrevet

Haha, minner meg på venninna mi som rota seg borti en sånn "lillefinger". Det ble ikke no mer der heller. Men ett års tid senere var vi på byen og rota oss borti et utdrikkningslag, søt jente som skulle gifte seg. Venninna mi kom i prat med henne mens de sto å venta på bussen som skulle ta dem videre. Jenta skulle gifte seg helga etter, og var sååå spent bla fordi han var slik en gentleman og hadde ytret ønske om å utsette sex til bryluppsnatta... Dere kan jo gjette hvem hun skulle gifte seg med... :-p

(og jeg hadde gladelig betalt en million for å vært flue på veggen når ekteskapet skulle fullbyrdes!!!)

Skrevet

Har motsatt erfaring jeg.. har en eks som hadde så stor at han knapt fikk halve inn når vi prøvde å ha sex (sikkert ikke det engang). hadde aldri "skikkelig" sex siden han aldri fikk den skikkelig inn, og det var sykt vondt for meg.. skal nevnes at jeg var ung og veldig uerfaren fra før.

Skrevet

Har to 1/2 ligg.. så tilsammen utgjør de ett ligg i regnskapet mitt:P hahahaha;)

Skrevet

Haha, ja jeg har ett.I kke lillefinger-problem, men utholdenhet. Har hadde vi gått i gang med misjonærstilling og det så lovende ut. Så lå jeg litt ubehagelig i senga, og skulle bare justere liggestillingen. Da var det sannelig over, gitt. Kaller han bare "halvveisen"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...