Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Han pleier selv å si at han er så gay man kan få blitt uten å være det. Nå kom jeg nettopp hjem fra jobb og han har "forelska i læreren" på full guffe mens han har "let's sing it" fremme med teksten. Så står han der og synger for full hals, haha. Han gråter til romantiske komedier, som han elsker. Vi ser knapt noe annet. Han rydder mye, men det er bare bra +++ Det gjør ingenting altså, men iblant blir det liiitt mye. Som når han synger til sånne teite sanger på fullt. Det er så pinlig at magen knyter seg, haha.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hehe,så morsomt da..Tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis min kjære hadde gjort det..Men det skjer nok aldri.. Min er en bad gutt,full i tatto,hull i øra og går kult kledd.Før viste han ikke noe følelser,kommet seg litt.Men litt igjen før jeg er happy..Hvis han blir sint på meg,så går han å rydder istedenfor hehe.. Vi kan godt bytte??Bare for en dag liksom hehe :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Haha, men han har det gøy da? Det er bedre enn en sånn surpomp som jeg har bodd sammen med, som tar seg selv så utrolig høytidelig og ikke er med på noenting fordi han er så jævlig redd for hva folk synes om han. Tør ikke nynne med på god musikk engang og later som han ikke gråt i begravelsen til sin egen pappa. Hehe, kjeeeeeedelig og KALDT:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå