Gå til innhold

3D ultralyd- Når er beste tid for det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å ta 3D ultralyd, men vet ikke når man får best resultat av både bilder og div?

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Perle:)

Dette lurer jeg også på:) Hvor mange uke rer du på vei nå???

Klem fra meg:)

Skrevet

22 fullgåtte uker i dag! 18 uker igjen weeeeeeeeeee!

Enn du da?

Skrevet

Jeg er 16+3 i dag, så jeg ligger et lite hakk bak deg da:))

Leste akkurat svaret ditt til J-76, og ser du har vært i fin form hele veien og ikke noe er bedre enn det da:)))

Tror også jeg kjenner litt aktivitet der inne, gleder meg til jeg kjenner mer. Var på UL i går, bare en kort kontroll, men han trodde det så ut som ei lita jente:) Skal til kontroll på Riksen neste fredag så ha får jeg vel se litt mer:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Deilig når en begynner å kjenne noe inni der! Jeg merket de første boblene/leamus i uke 17 og deretter spark i uke 18! Du kommer nok til å kjenne det bedre og bedre fremover! Gled deg!

Er glad at alt gikk bra i går, bedre å være på den sikre siden enn å gå å uroe seg.

Som sagt håper jeg du får ei lita tulle som du kan kalle opp etter din mor. Det hadde vært stas!

Masse lykke til på fredag. Krysser fingrene for ei lita prinsesse :)

Stor klem

Skrevet

Hei.

Best tid for 3d er uke 22 til 24 og i uke32

Hvis du ikke har gjort det før så gled deg.

Skrevet

På en privatklinikk for fertilitetsbehandling/svangerskapsoppfølging står det at ukene 26-32 er de optimale ukene for 3D-ultralyd.

Prisen hos dem er 1500,- og inkluderer minnepinne som du får med hjem med opptak/bilder på. Jeg har bestilt i dag! Gleder meg! Jippi!

Skrevet

Så flott da! Gleder meg til å bestille time :)

Så en annen plass at de anbefalte rundt uke 27-28.

Blir spennende dette her!

Skrevet

Etter anbefalinger gjorde vi det da jeg var 28 uker sist jeg var gravid. Det var nok riktig tidspunkt, for bildene ble kjempefine! Det beste er visst mellom uke 27 og 31, for da har babyene lagt på seg litt, men er ikke så store at det blir alt for trangt for gode bilder. Jenta vår så akkurat sånn ut da hun kom ut som hun gjorde på bildene!

Vi skal ha 3d ul når jeg er 28 uker denne gangen også, så det anbefales på det sterkeste!

Skrevet

26 uker ble jeg anbefalt;D å det var helt knall:D anbefaler det på det sterkeste... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...