Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Helgen om en uke blir første helgen sønnen min skal være hele helgen hos faren sin. Men det som er problemet er at barnefar er avhening av playstation!! suuuuper avhengi. det er en av grunnene til at det ble slutt! han satt oppe og spilte hele natten og sov hele dagen! vi har ikke skrevet noe samvær avtale enda, pga ferie på familievernkontoret. men har jeg rett og kreve at barnefaren ikke får ha playstation der når han har sønnen sin? jeg er liiiivredd for at han skal spille hele natta og sove hele dagen og rett og slett ikke vokne opp av sønnen vår på morgenen. eller at han skal "drite" i sønnen vår på dagen og bare sitte og spille.. barnefar er i midten av 20 årene. og har dessverre utviklet ett spilleproblem, som har gått alt for langt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Skjønner deg godt her.. Bf her spilte på pc så si hele tiden, satt og oppe om natten. Satt med pcen hele tiden, hvis det ikke var spill og internett så var det filmer og serier.. Er sønnen deres gammel??? Jeg vet ikke om du kan kreve at han ikke skal spille mens sønnen er der.. Men jeg synes jo at han burde la vær å¨spille når sønnen er der.. Jeg er også redd for at bf blir å sitte på dataen hele tiden når h*n skal være hos pappaen sin.. men h*n er bare 8 måneder så her har vi bare dagsamvær enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå