Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 1-2 ganger i året så har trøbbel med den,vært slik de siste 20 årene faktisk.. Går veldig mye i jobben,men har gode sko med støtdemping.. Har bare vært hos legen en gang med det da jeg hadde vondt,siden har jeg ikke gjort det,for det går over etter noen dager,1 uke.. Tenkte å ringe legen over helgen,for det er så kjett hver gang det er slik.. Ringte i dag,men det er ferie der ut denne uka her.. Det kan jo bli prat på operasjon,men hva gjør de da?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Akillessene! Bare slik at du vet hvor du har vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå