Gå til innhold

Ett spm om akillisena..


Anbefalte innlegg

Skrevet

1-2 ganger i året så har trøbbel med den,vært slik de siste 20 årene faktisk..

Går veldig mye i jobben,men har gode sko med støtdemping..

Har bare vært hos legen en gang med det da jeg hadde vondt,siden har jeg ikke gjort det,for det går over etter noen dager,1 uke..

 

Tenkte å ringe legen over helgen,for det er så kjett hver gang det er slik..

Ringte i dag,men det er ferie der ut denne uka her..

 

Det kan jo bli prat på operasjon,men hva gjør de da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akillessene!

 

Bare slik at du vet hvor du har vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...